Meer investeringen in e-mailmarketing

24 januari, 2008

(tijd) – Er zal dit jaar meer geïnvesteerd worden in e-mailmarketing. Dat staat te lezen in een rapport van het onderzoeksbureau Datran Media. 82 procent van de ondervraagde marketeers zegt van plan te zijn volgend jaar meer gebruik te maken van e-mailmarketing. Investeren in e-mailmarketing heeft volgens de onderzoekers ook een hoog rendement. 67 procent van de ondervraagden is ook van mening dat e-mail ook de verkoop via andere kanalen heeft aangezwengeld. Opmerkelijk is dat 55 procent van de respondenten vindt dat e-mailmarketing een hogere return on investment oplevert dan elk ander reclamekanaal, met inbegrip van televisie.

(De Tijd 23/01/08)

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: